برون سپاری حسابداری

برون سپاری حسابداری

برون سپاری حسابداری

در فرآیند برون سپاری حسابداری، شرکت حسابداری مورد نظر مسئولیت همه فعالیت‌ها و وظایف مرتبط با حسابداری سازمان را برعهده می‌گیرد. این شامل بررسی و ثبت اسناد مالی، بودجه‌بندی، گزارش‌دهی مالی، محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد، مدیریت مالی، حسابرسی و سایر امور مرتبط است.

شرکت حسابداری ترازان حساب ارائه دهنده خدمات حسابداری تخصصی است، که با تیمی مجرب و متخصص در زمینه حسابداری و مالی همراه است. سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از خدمات حسابداری تخصصی این شرکت در تهران و کرج، همه خدمات حسابداری خود را به طور کامل و قانونی مدیریت کنند و به صورت حرفه‌ای با این زمینه درگیر نباشند.

شرکت حسابرسی در کرج09120457605

برون سپاری حسابداری شرکت ها

برون سپاری حسابداری چیست؟

برون سپاری حسابداری به معنای واگذاری بخشی از فعالیت های حسابداری شرکت به شرکت ها یا اشخاص دیگر است. این استراتژی میتواند به شرکت کمک کند تا هزینه های مصرفی خود را کاهش داده و در عین حال از بزرگ شدن شرکت جلوگیری کند. حال می خواهیم این موضوع رو برای شما روشن کنیم.

به عنوان مثال از سمت سازمان بیمه تصمیم گرفته شده است که بخشی از حسابرسی شرکت بیمه را به سایر موسسات حسابداری واگذار کند. این تصمیم به منظور جلوگیری از بزرگ شدن و حجیم شدن شرکت بیمه اتخاذ شده است.

خدمات برون سپاری حسابداری

همچنین، برون‌سپاری حسابداری می‌تواند به شرکت در مدیریت بهتر منابع و زمان خود کمک کند. با اینکه شرکت نیاز به یک تیم حسابداری دارد، اما می‌تواند با استفاده از خدمات برون‌سپاری، نیازهای خود را به حمل و نقل و جابجایی کارکنان، تجهیزات و تکنولوژی‌های متفرقه کاهش دهد. علاوه بر این، برون‌سپاری حسابداری می‌تواند به شرکت کمک کند تا به معاملات خارجی و بازار‌های بین‌المللی دست یابد و با استفاده از تجربیات و تخصص دیگران، بتواند بهترین راه حل‌ها را برای مشکلات مالی و مالیاتی پیدا کند. 

به طور کلی، برون‌سپاری حسابداری می‌تواند برای شرکت‌ها از مزایای زیادی برخوردار باشد، اما قبل از اینکه شرکت تصمیم به برون‌سپاری حسابداری خود بگیرد، باید از مزایای این روش آگاهی کاملی داشته باشد و با بررسی دقیق نیازهای خود، تصمیم درستی را بگیرد. نکته مهم این است که در برون سپاری حسابداری تمامی امور حسابداری را نباید واگذار کرد بلکه باید قسمتی از آن را به صورت مقطعی واگذار کرد.

مزایای برون سپاری حسابداری

5 مورد از مزایای برون سپاری حسابداری

برون سپاری حسابداری مزیت های بسیاری دارد که ما به مهمترین آنها می پردازیم. 

کنترل عملیاتی: برون‌سپاری کنترل عملیات زمانی رخ می‌دهد که هزینه‌های یک عملیات شرکت یا سازمان از کنترل دستگاه اصلی خارج می‌شود. در چنین حالتی، کارفرما باید در نظر داشته باشد که پروژه را به شرکتی برون‌سپاری کند. به طور ساده، برون‌سپاری همان گزینه‌های اولیه برای ضعف‌های مدیریتی یا کسانی است که از کنترل سازمان خارج شده‌اند. از مزیت‌های برون‌سپاری، بهبود مدیریتی و سازمانی شرکت توسط پیمانکار است که بر عهده کارهای آن است.

پیشگیری از جرایم مالی: جلوگیری از جرایم مالی، یکی از مزایای مهم به‌کارگیری برون‌سپاری خدمات حسابداری است. به صورت دقیق‌تر، زمانی که فرد محاسبات مالی و همچنین دستمزد و حقوق خود را اشتباه محاسبه کند، او ملزم به پرداخت جرایم مالی است. برای حل این مشکل، استفاده از خدمات حسابداری برون‌سپاری توسط کارفرمایان الزامی است. این اقدام می‌تواند به کاهش جرایم مالی و ارتکاب خطاهای محاسباتی کمک کند و منجر به بهبود وضعیت مالی سازمان گردد.

به روز شدن در قوانین حسابداری: یکی از مزایای به روز شدن در قوانین حسابداری، استفاده از برون سپاری است. این به شما امکان می‌دهد خدمات حسابداری را توسط پیمانکاران خبره و حرفه‌ای به‌روز کنید. همچنین با استفاده از جدیدترین و بهترین نرم‌افزار حسابداری، عملیات و کارهای حسابداری شرکت شما به بهترین شکل انجام می‌شود. این عمل باعث می‌شود کارفرما از آخرین قوانین و مقررات مطلع شود.

واریزی از حساب شرکت به حساب کارمندارن: بخش چهارم که مورد توجه قرار می‌گیرد، واریز مستقیم حقوق از حساب شرکت به حساب کارمندان است. با استفاده از خدمات برون سپاری و حسابداری، روند پرداخت حقوق به کارکنان بهبود یافته است. این اقدام همچنین منجر به افزایش رضایت کارمندان شده و در نتیجه، سرمایه شرکت نیز افزایش یافته است.

صرفه جویی در زمان: در این بخش، بحث صرفه جویی در زمان را در حوزه حسابداری بررسی خواهیم کرد. خدمات حسابداری، که یکی از کارهای سخت و زمانبر در تمامی شرکت‌های حسابداری است، می‌تواند با انتقال آن به خارج از سازمان یا به بهره‌گیری از خدمات خارجی باعث صرفه‌جویی در زمان در داخل سازمان شود. این صرفه‌جویی در زمان می‌تواند به سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف کمک کند تا به وظایف و کارهای دیگر در داخل سازمان بپردازند.

برای صرفه‌جویی در زمان، انتقال خدمات حسابداری به شرکت‌های برون‌سپاری و یا بهره‌گیری از خدمات حسابداری خارجی می‌تواند مفید واقع شود.

ویژگی برون سپاری حسابداری

دلایل استفاده از برون سپاری حسابداری

برون‌سپاری حسابداری با توجه به دلایل گوناگون، به منظور بهره‌وری و بهبود عملکرد در شرکت‌ها انجام می‌شود. استفاده از افراد و شرکت‌های حرفه‌ای حسابداری، ارائه خدمات با کیفیت و مطمئن است که به‌تحقق اهداف مالی و مدیریتی شرکت کمک می‌کند. برون‌سپاری حسابداری به مزایای متعددی همراه است. ازجمله دلایل استفاده از برون سپاری حسابداری می توان به کمبود مواد، انعطاف پذیری شرکت ها،رسیدگی به کارهای اصلی شرکت اشاره می کند. در صورت نیاز به مشاوره حسابرسی با ما تماس بگیرید. تیم کارشناسان حسابرسی ترازان از متخصصین حسابرسی برتر تشکیل شده است.

شرکت برون سپاری حسابداری

هزینه برون سپاری حسابداری

امروزه در دنیای کسب و کار، به ویژه در بیزنس های بزرگ، تغییرات ویژه ای رخ داده است. یکی از تغییرات مهم این است که روابط بین شرکت های داخلی و خارجی بهبود یافته است و فرایندهای مالی و حسابداری پیچیده تر شده اند. به منظور جلوگیری از بروز خطاهای مالی و عوارض ناشی از آن، شرکت ها و سازمان های بزرگ به برون سپاری حسابداری روی آورده اند.

بسیاری از کسب و کارها در ایران در صورتی که بخواهند سابقه یا حضوری در بازار داشته باشند و در مسیر صحیح پیش بروند ناچار به استفاده از خدمات یک حسابداری می باشند و همچنین باید مدیریت دقیق آن ها را روی عهده بگیرد که باعث ایجاد هزینه های اضافی برای کسب و کار می شود.

هزینه برون سپاری حسابداری حاکی از انجام فعالیت های مربوط به حسابداری توسط یک شرکت حسابداری است و بسته به نیاز و موقعیت کسب و کار و مهارت و تجربه شرکت حسابداری متفاوت خواهد بود. 

کلام آخر

موسسه حسابداری ترازان حساب، ارائه دهنده انواع خدمات مالیاتی، برون سپاری خدمات حسابداری و بعنوان برترین شرکت حسابداری در تهران شناخته شده است. برای دریافت مشاوره حسابداری و اطلاعات بیشتر با کارشناسان حسابداری تماس بگیرید.

 02632237044

 09120457605

09128697739

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
مشاوره رایگان